jävla fjöntar :)

ooh. va ja e på dåligt humör. både lessen & arg.. förstår inte hur mina lärare lyckas provecera mig så mkt så jag har blivit bitchig,arg&elak mot mina lärare igen. (typ som jag kunde vara i 7/8) orkar inte dra hela den historien men kort sagt så är dom trötta på att ja e borta & anser ja skiter i skolan osv. min lärare sa idag att ja nt VILL göra ngnting åt att ja e sjuk för ja ntgår till läkaren NU. ni som nt vet så har jag vatt hos läkaren varje månad i tre år.
men ska på möte på fredag & sätta dom på plats kan ja säga :) inte roligt för dom när dom får reda på allt från mina föräldrar. allt ja redan berättat som dom inte tror på ;)
jävla idioter..

//am


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback