lite om allt.

hej igen! nu har jag börjat tvätta, dammsugat rummet & handlat. känner mig som en hemmafru (?) haha. nej men ska hjälpa till för lite pengar denna veckan heheh.
herregud vad jag e trött nu. känns som skolan vara en evighet trots vi bara hade två lektioner, engelska & hantverk plus vi fick sluta nästan en timme tidigare på hantverken.
på hålan idag tänkte jag shoppa lite & va verkligen jätte sugen på att köpa en massa. men köpte bara en dagkräm :( kan visa sen när jag börjar använda den. har ju redan en som nt ens e halv än, men de va rea så jag passa på :$ shoppaholic (?) ska shoppa på fredag oxå.....

& vi börja på nytt idag på hantverk, om årtal, trender & mode. suuuper roligt & e jätte taggad. förhoppningsvis får ni riktiga awesome bilder på fredag när vi haft vår första lektion med det!




//am


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback