sjuk...

hej bloggen! sry för den jätte dåliga uppdateringen. jag kom hem vid sex & sen dess har jag knappt rört mig från sängen. har världens huvudvärk :(
är verkligen jätte trött på att må såhär nu & vet inte vad jag ska göra åt det. vatt hos läkare pga allt möjligt miljoner ggr. oorh..
jag kanske skrivit förut att min skolsköterska/kurator på skolan jagar mig? jag är ju ganska stor frånvaro för att jag är sjuk hela tiden och dessutom tror mina lärare jag har ätstörningar (?) pga att jag är SMAL. nu i fredes va hon på mig igen. så jävla trött på de oxå. vem fan tror hon att hon är? säger jag nej så är det ett nej. dessutom håller min mentor på att lägga kommentarer som "ÄT innan du går hem". Ursäkta liksom? i fredes fick jag ett mindre utbrott på honom då han påstod att jag inte sköter skolan. IN MY ASS. jag ligger inte bak i ETT ENDA ÄMNE. de blev han förvånad att höra kan jag säga :)

de va en mindre uppdate på vad som händer i mitt liv just nu. jag är sjuk, sjuk, sjuk & sjuk.......
//amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback