Tre saker ni inte visste om mig.

satt & kollade genom gamla listor, ni vet såna med miljoner frågor om random saker?
& då kom jag på att lite då & då kanske det är roligt att jag & angelica delar med oss av ngt ni inte hade en aning om.

så därför börjar jag med tre saker om mig själv!

1. jag har världens fobi för smuts. nu det senaste halvåret ungefär har jag blivit övernojjig för smuts. allt från smulor på bordet till damm. rör alltså inte det alls. dörr handtag hatar jag oxå! löjligt jag vet...
2. jag sover fortf med min nalle så fort jag inte sover med min älskling. har en älsklingsnalle som jag fick när jag föddes. trots jag har miljoner gosedjur så passar bara han. btw han heter "nalle" HAHA.
3. jag färgar håret så fort jag vill förändra ngt i mitt liv. missnöjd eller mår dåligt tex.. sist jag bytade hårfärg var när allt börja bli kasst mellan mig & mitt ex. oxå jävligt löjligt haha.


när jag bytte från rött till brunt..
här e några av mina miljoner färgningar http://amandategner.blogg.se/category/har.html
sist jag räknade hur många ggr jag färgat de va jag uppe i över 30. antar det är runt 40 nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback