uuuunderbart väder & jätte bra humör!

väääärldens underbaraste väder har det vatt idag. satt & stekte på älsklings balkong imorse & sen åkte vi till hans mormor & då blev det sitta där & mysa i solen. blir på så jävla bra humör när det är sånt här väder oxå! känner att jag har nya krafter & vill göra maaassor. :D
som ni kanske fattat kom jag precis hem. anledningen till att jag nt blogga va för när jag väl kom hem idag hade jag en halvtimme på mig att göra v mig sen skulle vi dra. visste alltså nt om att vi skulle dra så tidigt.
ville inte heller se ut som skit när de första gången jag träffade hans mormor & kusin liksom.. va en aniiing nervös innan haha..

soool & cigg. synd det inte var min cigg....

dock stoppa inte de mej från att posa med den. & jag fuskade liiite & tog typ två bloss. fy på mig!

//am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback