120 palett

godmorgon allihopa! hur e de med er idag? själv mår jag jätte bra, dock sitter jag & snorar som en idiot.
tänkte tipsa er alla om en 120 palett med ögonskuggor på kosmetikan.se
jag har en av dom själv & dom e jätte bra för det priset, bara 269 kr!
det är perfekt med paletter, allt på ett & samma ställe :D dessutom e de jätet bra om man vil leka med färger osv. btw tänk på att ni borde ha en primer för att det ska syns så mkt som möjligt & sitta kvar hela dan!


klicka på bilderna för direkt länk till sidan :)
//amanda

Kommentarer
Postat av: bettan

Wow, awsome och ha så många färger det är ju som en palett av alla, hahaha jag har inte så många färger.

Har du båda själv?, eller vill du ha den andra med?

2011-02-12 @ 13:05:51
Postat av: amanda

sv; jag har bara en. ska lätt köpa andr oxå :)

2011-02-12 @ 13:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback