about me.

hejhopp!
då tänkte jag också berätta lite mer om mig själv.

Jag bor i en liten håla här i Skåne som heter Hofterup och det suger. men vad ska man göra?
tvinga sina föräldrar att flytta? haha. Iaf Tidigt i mitt liv så blev jag mobbad och det fortsatte under flera år. Så jag bytte skola till kunskap i Landskorna och det var där jag mötte amanda bla  
Att jag blev mobbad så pass länge har alltid följt med mig. Under ett litte tag hade jag även problem med mat. Det var inget som blev allvarligt, som tur är eftersom jag äälskar mat!
Men som tur är har jag insett att jag är normal. det är inget fel på mig. Jag har en bra familj och såklart bra vänner som är guldvärda!

Idag så läser jag samhäll på Polhem i Lund. Skolan är väldigt bra, och jag har fått lära känna många härliga personer. Linjen är inte den roligatse, men förösker göra så gott jag kan. Har alltid varit den människan som vill göra sitt bästa i skolan. Efter gymnasiet vill jag läsa vidare och bli en utbildad klädstylist. Det är mitt drömyrke. Kläder är alltid något jag har älskat. Jag är mer för kläder än smink. Och som ni nog märker är det mitt största intresse. Förutom att älska kläder så är jag galen i skor, skor är min kärlek här i livet  haha!

Hmm vet inte vad jag mer ska berätta? eller joo jag är ett stort fan till bandet Tokio Hotel!
tro det eller ej men dem har hjälp mig att bli den person jag är idag. alltså en tjej som är sig själv och förösker göra dert bästa av livet.

man lever ju bara en gång! ;)

//angelica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback