Are you leaving

jag vaknade dock halv elva but still. sorry för den extremt dåliga bloggningen men igår var vi som sagt i malmö sen stack jag direkt till min mami & umgicks lite med henne av några anledningar hehe.
men jag lovar det kmr lite intressanta inlägg today. nu e ja lite för trött dock..

fick en kommentar oxå;
är det meningen att håret ska vara oranget eller var det en misslyckad blondering?

självklart ska hon inte ha det oranget utan håller på & färga det blont?
har man färgat de från mörkbrunt till blont ngngång förstår man hur jobbigt de e höhö. (jag har en deeeel erfarenhet inom de området;) )

en av alla miljoner gångerna mitt hår vatt oranget..

nej nu kör vi dagens låt tkr jag.
Erik Hassles nya singel.
Erik Hassle – Are You Leaving
jättejättejätte bra!! hihi.
puss på er !
//amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback