dagens låt.

hej bloggen!
som ni kanske sett så har vi redan fått önskemål om att vi ska visa alla våra skor. självklart ska vi göra de.
jag ska be angelica fota hennes klackar iaf så fort som möjligt & lägga ut de. jag kan dock inte lägga ut ngt förrän om ungefär en vecka. jag är hos pappa nu & allting e hos mamma!
finns det ngt mer önskemål så säg till.

tänkte köra dagens låt nu iaf. vi hade tänkt att jag skulle göra dagens låt en dag & hon nästa osv. lät bli väldigt blandad musik för vi har verkligen inte alls samma musik smak! men det är bara roligt tkr jag, eller vad säger ni?
jag undrar hur länge man kan komma på en låt varje dag.. tre veckor? hehe.

iaf dagens låt blir;
Carl Norén – Going Out Tonight (Acoustic Version)
hittade självklart ingen bra version på youtube..
riktigt skön låt & han har underbar röst.
//amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback