ett måndags inlägg till

roligt att blogg.se laggar k*k så hela mitt inlägg raderades?
iaf som ni kanske sett kmr min älskling hit strax. vet nt vad vi ska hitta på idag, kanske försöka fota ny header, om hon nu går med på det.
dock så är jag sjuk igen.. vaknade upp med fetaste förkylningen & igårkväll hade jag feber. jag älskar mitt imunförsvar.
tänk på det gullungar, slarva inte med maten för då fuckas ert imunförsvar. jag förstörde mitt totalt när mina ätstörningar var som värst & df blir jag sjuk hela tiden. tar lång tid & bygga upp, & jag ska nog erkänna att jag inte e världens bästa på att äta nu heller.
nog om de. nu slänger jag ut en bild på dagens outfit!


mina svarta chinos syns ju inte. haha whatever, orkar inte fota ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback