irriterad amanda..

jag måste va som alla andra & kommentera blåsten. MAN KAN JU FÖRFAN NT ENS GÅ!? jag fick astmaanfallför första gången ngnsin pga att jag gick! (jag har ansträngningsastma!) dessutom blev vi uttvingade i detta vädret i skolan?

innan jag skulle åka hem köpte jag matersättnings, kaka(?) vafan det nu är. han i kassan blev sur på mig för att jag är så smal & köper det. men det är en helt annan historia.
iaf så smaka den inte gott alls, de va som att tugga tuggummi & dessutom va jag äckligt mätt i en halvtimme sen blev jag hungrig igen!? blir mättare längre av ett jävla kexchoklad!!


& jag har hittat ett par jätte fina ljusrosa pumps i ellos katalog oxå. precis vad jag vill ha nu till sommaren med snygga bruna ben. men har jag pengar? näää, självklart inte. ORH!


Kommentarer
Postat av: desriee

skriv gärna mer om din ätstörning:)

2011-02-08 @ 18:56:20
Postat av: amanda

svar; vad exakt ska jag skriva om? hur det blev så eller hur allvarligt det blev osv ?:)

2011-02-08 @ 19:27:13
Postat av: desriee

de får du själv bestämma, skriv vad du vill att andra ska veta :)

2011-02-08 @ 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback