lite av varje.

min absolut sämsta bloggdag.
hej förresten! sorry för att jag inte bloggat alls idag. har kommit en massa mellan men nu så.
snartsnartsnart lov, ooh det ska bli så skönt. dock ska jag plugga hela lovet, men man får iaf sovmorgon, melike..

& inlägget om ätstörningar osv, kommer nu på lovet så att ni vet. jag vet jag lovade att göra det för länge sen men tiden har inte räckt till.
när vi ändå e inne på ett sånt ämne kan jag berätta att idag pratade kuratorn/skolsköterskan med mig. & då säger hon "dina lärare ser att du inte äter ordentligt & med tanke på att du är smal så säger dom att du har ätstörningar". ni har ingen aning hur mkt jag kokade då, mina LÄRARE !? va i helvete vet dom om hur jag äter på LUNCHEN liksom. & tro man går till henne före mig? finns ngt som heter fråga era ****!!!! dom kan s*** **k. ORH! självklart trodde inte alls på mig när jag sa att jag inte har det alls på det viset heller, min kropp har en tendens att gå upp & ner precis som min aptit bara!
jag hatar verkligen när folk går bakom ryggen på mig & dessutom inte har ngn aning om hur det ligger till för dom sitter ju förfan aldrig med oss & äter!?

nej nu slänger jag ut en gammal&ful makeup bild ist!

//amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback