mina favorit artister!

eftersom de va längesen vi skrev "skrivinlägg" haha. ni fattar huh? så tänkte jag att jag skulle skriva om mina absoluuuuta favorit artister & låtar!

första gången jag såg Erik Grönwall på audition förra året så blev jag kär, ja KÄR. jag har aldrig tyckt om ngåon artister sådär JÄTTE mkt. men den människan är seriöst min drömkille med världens finaste röst. ;)

ooh han e så söt hihi!
Erik är favorit nr 1 alltså :$

några andra jag lyssnade jätte mkt på ett tag var jonas brothers. dom var så söta & oskylda & Nick sjunger så otroligt bra. men när dom ställde in konserterna i sverige, 09 tror jag det var? så tappa jag intresset helt. inte ens en ursäkt utan dom bara "lovade" att komma hit senare, HALLÅ DET ÄR 2011 NU KILLAR !? nej, vissa låtar e bra men deras kändisskap har gått upp i huet på dom.


hm.. sen finns det ingen artist som jag har tyckt om lite extra. kevin borg tyckte jag om jätte mkt ett tag, hans album han gjorde när han vann e jätte bra & han e jätte bra live. men han har försvunnit helt, gått under jorden eller ngt.
rammstein tycker jag om mkt i perioder. såg dom live i malmö & de va helt fantastiskt! men tyvärr orkar jag inte sitta & lyssna på sån musik hela tiden då får jag ont i huvet haha ;) men jag tkr om i stort sätt alla deras låtar jag hört, vilket är typ 5-6 album.
när jag var mindre älskade jag chris brown, han var ju "snygg" & jätte känd då så, höhö.. absolut ingen favorit nu, men klart han gör bra låtar..
& visst ja! secondhand serenade lyssnade jag jätte mkt på & kan fortf göra. vissa låtar e helt klockrena. dock blir jag nästan alltid nere & lite ledsen när jag lyssnar på dom.

nej de va nog allt. mina favorit låtar då? jadu.. nu får jag tänka haha..
låtar jag aldrig tröttnar på;
Erik Grönwall – Higher
Evanescence – My Immortal
John Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia Theatre
Phil Collins – You'll Be In My Heart
Secondhand Serenade – Your Call
Secondhand Serenade – Fall For You

alla dessa låtar e väldigt lugna & mysiga. antagligen för jag älskar låtar jag kan känna igen mig i & det kan man oftast inte på de sättet i andra.
nej nu ska jag plugga lite till.
puss!
//amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback