music.

såg att amanda hade skrivit vad för musik/artister hon gillar.
så tänkte osså göra de. är en sådan härmis ;) haha 

min stora kärlek är till tokio hotel.
det är mitt favoritband, den musik jag älskar mest.
har gillat dem sedan 2006, så är ju några år!
den 5 mars 2010 såg jag dem live i göteborg och det är den bästa dagen i mitt liv.


jag är precis som amanda, galen i erik grönwall.
om jag ska vara ärlig så gillade jag icke han så mycket i början men efter att ha sett han live första gången den 5 januari 2010 så ändrades det. & idag älskar jag erik.

jag har även gillat jonasbrothers väldigt mycket.
jag & amanda skulle ju se konserten med dem. men nej dem ställde in den utan anledning.
sedan dess har jag kanppt lyssnat på dem.

annars lyssnar jag på all sorts av musik, just nu är jag galen i Bruno Mars.
älskar hans nya album. så braaa.

//angelica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback