Svart ögonskugga/sotning

kände att jag kanske borde göra en liten update på "dagens make up" inlägget. skrev ju ingenting om det alls.
men som ni såg så körde jag på svart&brunt.
svart har jag alltid tyckt var den absolut svåraste färgen att använda för om man tar för lite ögonskugga blir de fläckigt & tar man för mkt blir de lätt kladdigt. så jag kämpar allttid jätte mkt med de.
alltså om ni vill göra en riktig snygg sotning så ha lite extra tålamod.
ja de va väll allt. nu ska jag kolla ett avsnitt av stylisterna.
//amanda


Kommentarer
Postat av: Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg ni har!

Och ni skriver bra för övrigt.



Ta hand om er! kram

2011-02-13 @ 01:51:15
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: bettan

Den svarta ögonskuggan såg perfekt ut i mina ögon;-) Jättebra jobbat:D



..dock inget som jag riktigt passar i och det skulle nog bara se kladdigt ut..:(

2011-02-13 @ 18:28:33
Postat av: amanda

sv;tack :) jo de tror ja säkert du gör. ja tyckte ja såg jätte dum ut i sotning första gången ja hde de, nu älskar ja de!

2011-02-13 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback