tråkig bloggdag.

känner att detta avr en dålig första dag...
angelica är borta hela dagen & jag har inte min egen data så jag kan nt lägga in bilder & df nt skriva ngt vettigt inlägg. jag som tänkte göra dagens make up! =(
får helt enkelt göra de imon ist.
iaf, så kom jag precis hem från en kompis. kollade step up 3, riktigt usel jämfört med dom andra. stort minus!
hade bara tänkt krypa ner i sängen nu & somna. e verkligen jätte trött.
vi hörs imon ist.
natti!
//amanda


fick bli en facebook bild på mig & angel sen i våras i think. bättre ään ingenting hihi.

update; såg precis att angelica hade skrivit att hon skulle se step up 3 oxå ida! hade jag nt en aning om. vi såg alltså den inte tillsammans. men nu vet ni iaf redan att den e riktigt kass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback