Om mig!

fick en jätte bra kommentar för ngn dag sen där en tjej skrev att vi skulle berätta lite om oss själva som tex lite om vår skolgång, framtid & allmän bakgrund.
eftersom det känns alldeles för tidigt med en frågestund så svarar jag lite själv på vemjag är osv. dom flesta som läser bloggen vet ju redan stort sätt allt. men still. de kan vara bra om ngn ny tittar in & kollar i "om oss" kategorin!

i första inlägget står en del om vad vi bloggar om & vf vi ville blogga tsm. står oxå i menyn att vi går på två olika skolor & bor på olika ställen.
jag går iaf i Helsingborg på Drottning Blanka, linjen stylist. började först på Nicolai frisör men trivdes inte alls på skolan eller med folket där. är sjukt glad att jag bytade till denna skolan som är helt ny, trivs riktigt bra! jag trodde det skulle va spännande & roligt & gå på en stor skola med mkt folk där man lär känna alla. men de va helt tvärtom!
de sista om skolan jag kan säga e nog att jag fortf tänker utbilda mig till frisör efter gymnasiet, allt inom skönhet hade jag tänkt utbilda mig till.

som 99% vet som läser detta bor jag i landskrona, tyvärr. har ott här sen jag var 13, innan det bodde jag i hålan häljarp. & jag tänker flytta till malmö eller sthlm så fort jag gått ut skolan!

ni kanske fattat att det jag brinner för är allt inom skönhet & speciellt smink. innan var dock mitt enda intresse pingis. spelade i mångamånga år & det var bokstavligt mitt liv. var tvungen & sluta när mina ätstörningar blev alldeles för illa, jävligt drygt eftersom jag nästan precis bytat klubb till helsingborg då. retar min fortf exakt varje dag att jag var tvingad till att sluta men jag antar livet inte alltid e rättvist & roligt.
pingisen kommer iaf alltid vara det roligaste jag gjort i mitt liv & aldrig kmr jag ha så stort intresse för ngt annat som jag hade då!

vad mer? jag hatar & va ensam. jag tänker alltid på alla andra före mig själv. jag var världens bitch när jag var mindre. jag är jätte envis & ska alltid ha rätt. jag är den slarvigaste människan jag vet (med städning & hålla ordning). jag har fiskminne. jag är väldigt sprallig & skrattig. jag hatar & äta, får fortf jätte ångest.
& om ngn undrar så är jag jätte öppen med mina ätstörningar & vad som hände från början. inte för att folk ska tycka synd om mig utan för att det behövs pratas om.

så! de va väll typ allt. :)
//amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback