vad vi kommer blogga om!

äntligen är denna bloggen klar! eller ja, nästan iaf..
vi har nämligen bestämt oss för att börja blogga tillsammans ist, roligt va? det kommer bli mkt mer uppdateringar & framförallt roligare inlägg.
eftersom vi bor på olika ställen men också pluggar på olika ställen så blir det inte alls likadan "vardag" ni kommer få läsa om hela tiden.
Vår stora kärlek är skor. Det är nog det vi båda dag & natt går & suktar efter. Mode och make up, är också gemensamma intresse, dock jag (amanda) har en tendens att älska make up lite för mkt. det kmr bli många dagens make up som jag hoppas ni kan få lite insperation av. jag vet hur det är när man kollar på dom stora make up artist bloggarna, man ser ett perfekt resulutat som man nästan aldrig kan få själv om man nt håller på i timmar! jag lär mig sakta med säkert mer & mer eftersom jag går stylist. undrar ni ngt, så tveka nt att fråga.
Angelica har nog lite mer intresse för mode än mig. hon älskar att klä upp sig & alltid ha snygga & passande outfits för olika tillfällen. så mode delen kmr nog hon stå för mest, & jag lovar jag ska pusha henne så att hon lägger ut dagens putfit nästan varje dag! självklart kmr jag också ta den delen vissa dagar.
jaha. vad ska jag mer skriva?
bloggen kmr inte handla bara om detta utan vi har sagt vi ska ha personliga saker & tankar tex också. tokio hotel kmr angelica skriva en del om, det är en del vi absolut inte delar tillsammans ;) 

jag hoppas ni kmr gilla vår blogg!
puss /amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ni inte lägga upp bilder på era skosamlingar?

2011-02-05 @ 11:36:05
Postat av: amanda

Sv; Självklart. Vardagsskor o sånt oxå lr bara klackar?:)

2011-02-05 @ 12:27:03
Postat av: bettan

Hej, på er. Jag heter egentligen Lisbet men kallas av alla bettan. Jag är också 17år och bor i småland. Jag går naturlinjen. Mitt liv är musik och böcker samt min katt Tussen och mina föräldrar och min storasyster också så klart. Älskar att läsa alla bloggar både från häst till mode. Av en tillfällighet hittade jag er blogg. Det är en fin idé att skriva tillsammans:)



Några tips på vad ni kan skriva om:

-Finns det andra bloggar ni följer och vilka då?

-Kanske ni kunde ha några toplister då och då antingen på kläder, musik, film, böcker mm.

-Berätta lite om er skola och vilket program ni går.

-Hur er framtid ser ut, vill ni ha barn, vad för jobb mm.



Som sagt bara några tips_ ganska lång kommentar men ville bara berätta lite om mig själv först och jag kommer nog att fortsätta att följa er blogg och kommentera ibland;-))

2011-02-06 @ 18:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback