andra inlägget.

godmorgon allihopa. för andra gången egentligen. blogg.se f*cka sig så det andra bara är stilla & ingenting händer. preciiis som många gånger förut. vad glad man blir alltså.
nu blir inte detta inlägget lika trevligt & gulligt som det andra för nu måste jag skynda mig plus att jag är lite irriterad hehe.

vill i alla fall säga att jag har en jätte lång dag idag, slutar fyra i skolan & direkt efter det ska jag intervjua en tjej på tycho (en restaurang), till mitt skolarbete. så bloggen kommer vara ganska död från min sida idag.
hoppas ni får en trevlig dag.
puss!

tänk att jag lyckades se ganska normal ut trots att jag är så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback