bloggtips & dagens låt.

nu har jag hunnit städa rummet, sola, handla & pluggat effektivt i ungefär en timme. okej, liite & ta i. men NÄSTAN. jag glömde mina solarieglasögon (heter det det?) när jag skulle sola, så har jätte ont i huvet nu oxå. TYPISKT! men jag lever & har ännu inte fått ngt riktigt anfall på ngn, bara några små. kanske klarar mig undan denna dagen utan att vara hatad sen trots allt. 

för att detta inlägget ska handla om ngt vettigt så tänkte jag lägga ut ett bloggtips, http://fannystaaf.se/
läser denna bloggen lite då & då. dock läser jag bara "storbloggarna" varje dag.
kan lika bra slänga ut en låt nu oxå!
Supermarkets Feat. Medina & Anders Bagge – Du säger du älskar mig

& jag är to ugly för att visas just nu, så ni får se en gammal bild hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback