favorit serier!

hej sweethearts! äntligen går det att blogga igen. har inte gått nu i typ en timme. blev lite lessen hehe.
har fortsatt lite med headern & den kmr bli as nice. fast kmr ta en jääävla tid kan jag säga er.

eftersom jag inte har ngt spec att blogga om så tänkte jag dela med mig av miiina favorit serier.

One tree hill!
Gossip girl
Greys anatomy
O.C
inte speciellt oväntade serier..

Skins, riktigt bra! finns på kanal5play
Csi miami
hm, vad fan finns det mer jag glor mkt på..

äh, nu ger jag upp. kolla på Skins iaf!


ser ju inte aaalls trött ut. men den sista awesome muggen iaf. haappyface!


Kommentarer
Postat av: bettan

HAPPYFACE:DD snygggg

2011-03-30 @ 18:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback