modevisningen!

jag vet inte om detta intresserar eeer. men de intresserar mig själv att skriva en låååång historia om igår. så om några år kan jag minnas den perfekt ;)
kan börja med att skriva att den var helt underbar! allt gick super, eller kanske inte riiiktigt allt. men nästan!
igår i skolan va både jag, elin & bhälla nervösa av & till hela tiden. vissa stunder ville man bara gräva ner sig själv & andra såg man fram emot det somfan. när det ääntligen blev dax & samla alla som skulle dit & prata lite med vår lärare så snakka om hon det nya sminket vi skulle använda. & dåå blev jag mega nervös. fick världens panik för jag aldrig använt det förut plus att vi skulle göra shading & highlight med fetsmink, det gör jag aldrig!
tillslut kom vi till malmö & skulle ta 3an, men vi hoppa på 2an & gick sen helt fel. hitta alltså inte stället & fatta inte beskrivningen vi hade.. 9 brudar gick alltså & yra runder I DEN SJUKA BLÅSTEN. en ask med klämmor bara flög iväg över gatan & vinden tog fan tag i boxarna. helt sjukt va de.
sen random valde modellerna oss & vi satt igång med hår. man hade inte tid & tänka så mycket. min modell visste ungefär vad hon ville ha för frisyr & hade helt sjukt fint & perfekt hår att jobba med. dock var man ändå jääätte nervös. & sen till sminket då. då börja det roliga. man slappnade av helt & man börja snakka mkt & skratta hela tiden.
& när man sto & titta på modevisningen va bara allt så jävla skönt. man va nöjd, glad, lättad & man ville aldrig de skulle ta slut (lite kanske, för man hade dödande ont i fötterna)
tom tågresan hem va rolig fan. vi satt allihopa i en tyst vagn & försökte va tysta.. ganska sjukt faktist.
seen kom min underbara pojkvän & hämta mig.
måste skriva grattis till honom oxå som tog sitt körkort igår!

nu måste jag fixa maassa annat. men först lite bilder från innan vi åkte & på tåget hem. andra bilder kmr sen, vi fota massa!

innan;








efter;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback