heeeemma!

vilken lång dag. uuusch.
nej nu har jag världens längsta to do list för att iaf SE ut & vara frisk imon ;)

  • ta ett bad
  • raka mig, peeling, hårinpackning.
  • smörja in mig, BUS!
  • noppa ögonbrynen
  • måla naglarna
  • platta håret lite, (så jag har mindre att platta imonbitti)
  • tillslut välja kläder, smycken, skor!

skulle egentligen dratt & solat men jag orkar veeerkligen inte. ska faktist försöka få lite plugg gjort oxå...
btw provet i engelska vi hade idag (grammatik) gick lite halvt bra. eftersom jag inte pluggat på det så kunde jag inte reglerna direkt, men gick på magkänsla ;)

nu, KÄK!
//amanda


sååhär ser jag ut just nu. erkänn man blir lite lurad när jag fetat på en liter smink i huet? dock ingen mascara eller ögonskugga förmina ögon rinner som att jag gråter hela tiden.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback