kärnkraft exploderat oxå (?)

snart vågar man ju inte åka nånstans.. nu är det ett kärnkraftverk som exploderat oxå. usch jag hatar sånt :(
& godmorgon btw. jag sitter och lyssnar lite på nyheterna & kollar facebook just nu. vakna för ungefär en timme sen, sjukt va? & det finns verkligen ingenting att göra såhär tidigt.. så fort pappa vaknat ska jag dock träna! :) 

& mina planer för idag är;

  • Träna!
  • Duscha, städa & packa upp.
  • Träffa bhälla

blir alltså väldigt lugnt. jag & bhälla hadfe tänkt sminka lite (öva till modevisnignen hehe) kanske fixa lite hår oxå? & sen ikväll ska vi titta paranormal activity 2. som vi skulle gjort för ngn vecka sen egentligen.
så om ni aldrig hör av mig igen så vet ni vf!

juuust nu;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback