lovely!

om man säger att allt känns underbart, ändras det då? nää det tror jag inte. skolan kanske inte känns så underbar btw.. förstår inte hur dom lyckas pricka in tre prov på en vecka, idotaaas. men nej, det rör mig fan nt i ryggen. jo lite kanske..
jag är fortf sjuk oxå ju, mindre underbart det med. allting går emot mig men inte fan bryr jag mig. nej, fan inte ett skit.
känner att jag fått sån kick, av ngt (?) ingen aning från vad..
tänk att det snart är sommarlov. snaart.. nej så vill jag nt heller tänka för jag har miljoooner saker jag måste göra innan det. återigen SKOLA.
nej nu ska jag kolla one tree hill innan fredrika & angelica kommer hit. jag måste sminka & fixa lite hår & nu bblev dom mina offer. mohahah.
puss!
//AMANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback