okej eller inte?

kan inget annat än att älska paow just nu. ni som inte läser hennes eller hugos blogg gör det.
hugo skrev ett inlägg & fråga om hur mkt som är okej & visa av sin kropp.
då svara paow att han lägger ju upp bilder på sin kropp?

oh va jag längtat efter någon som kan banka vet i huvet på folk. ska be killen läsa det nu för vi har haft några diskussioner om det kan jag säga ;) "du visar bhn på den bilden" 
 
oj vad utmanande?
han tjatar & säger han ska lägga ut massa bilder på hans kropp på facebook. när den dagen kommer kan jag säga att det kommer in bilder på bloggen ;)
HAHA.


Kommentarer
Postat av: P

På skämt ja! du har svårigheter att skilja på skoj och allvar när det gäller mig märker jag :D

2011-03-01 @ 18:18:04
Postat av: amanda

sv: snakka nt skit honey.

2011-03-01 @ 20:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback