paranormal activity 2

jag såg ju den igår. det har ni väll inte missat? men dock. var det tydligen inte den. jag har ingen aning vad det var vi satt & såg, kanske är ngn annan version? när vi kolla trailern var det inte den vi såg alls. fattar verkligen ingenting..
det vi såg igår, vafan det nu va ganska lame & dålig handling. ettan var mktmkt bättre.
jag får väll se den riktiga tvåan snart antar jag.

vet ni vad det sjuka är? mitt i natten vakna jag & min pojkvän av ett fett brak i golvet (som ett glas som ngn kastade i marken typ). jag började gråta & lät intee honom gå & titta. usch vad hemskt. dock sa han nu imorse att det bara va en kastrull som ramlat.
jag tror det var ett spöke dock...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback