outfit!

godmorgon gullungar! today is the big day. låter som jag ska gifta mig, men naaae..
har först en evighetslång dag i skolan sen drar vi till malmööö. jag är jätte spänd & förväntansfull. tänk första gången liksom, detta kommer man minnas förevigt ju.. kan inte riktigt förklara hehe.
jag fixade klart allt på listan jag gjorde igår tillslut & känner mig lite fräschare & finare nu.

dagens outfit dårå!



min lärare skicka mail & sa vi skulle se proffsiga ut. & hur ska vi tolka det? fick världens panik. men såhär blev det i alla fall.

hoppas ni får en underbar dag, för det ska fan jag ha!
puss!
//amanda

Kommentarer
Postat av: frida

snyggt öronhänge, var köper man de ?:)

2011-03-24 @ 08:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback